Informacja dla klubów

36

Nie wszystkie plany Zarządu udało się wprowadzić w życie. Jednym z istotniejszych problemów jest brak możliwości sprawnego przekazywania wewnętrznych informacji. Nie wszystko czym żyje związek powinno stanowić informację publiczną, szczególnie na etapie projektów i wewnętrznych dyskusji. 

W związku z powyższym uprzejmie proszę o … 

możliwie szybkie przysłanie na adres emialowy: biuro@warcaby.pl oraz do wiadomości: jacek.pawlicki@warcaby.pl informacji o klubie:

– Siedziba klubu (oficjalna)

– Adres do korespondencji (jeżeli inny niż siedziba klubu)

– Dane do rachunków 

– skład Zarządu

– i najważniejsze… ADRES emailowy (może być ich kilka) do oficjalnego kontaktu z klubem.

 

Gotowy jest bilans za rok 2013. Gotowa jest szczegółowa informacja merytoryczna o finansach Związku. W dniu 1 kwietnia otrzymają to wszystkie kluby, które podadzą swoje adresy emailowe. Moim osobistym celem jest bieżące i pełne informowanie o wszystkim co jest związne z działalnością NASZEGO związku. 

W tym miejscu chciałbym również wszystkich przeprosić. Kilka razy zapowiadałem internetowy system składania wniosków o licencje oraz ich natychmiastowej produkcji po otrzymaniu stosownej wpłaty. Najpierw był to 1 lipca 2013, później były kolejne termny. Przepraszam, zawiodłem. Nie udało się. Podjęłęm jednak kolejne kroki – wykonanie takiego systemu zleciłem zewnętrznej firmie i system będzie gotowy 1go kwietnia. Ponieważ czuję się osobiście odpowiedzialny za to ogromne opóźnienie i nie dotrzymanie obietnic, koszty wykonania tego systemu nie obciążą związku. 

Przypominam również, że do 15go kwietnia czekamy na oferty organizacji imprez w roku 2015. Jesteśmy otwarci na Wasze sugestie co do zmiany „ramówki” naszych imprez. Mile widziane są również oferty zorganizowania meczu Polska-Holandia (jesień tego roku) jak i rewanżu z Francją (termin w 2015, do uzgodnienia z naszymi przyjaciółmi znad Sekwany).